lördag 15 november 2008

UTMANING

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv-
Jag vet att det här är för sorgligt, men jag har bara jobbat på ett ställe...
Och det är en kyrkogård. ;0)

Fyra filmer jag kan se om och om igen-
Labyrinten, (den ifrån 80-talet typ) 10 Things I hate about you. Dirty dancing, Agnes Cecilia.

Fyra städer jag har bott i-
Bjuv, Åkarp och Lund. (har bara bott i tre)

Fyra teve-serier jag gärna ser-
True blood, Dexter, Heroes, Simpsons

Fyra ställen jag vill åka till-
Japan, Egypten, England, USA

Fyra webbsidor jag besöker dagligen-
Yahoomail, diverse bloggar, Deviantart, iFokus

Fyra favoriträtter-
Rösti, Tacos, Hamburgare ala Gubben, Brocolibiffar

Fyra ställen där jag trivs-
Hemma, Lund bibliotek, Ebbas Brödbar, Pickwick i Malmö

Fyra personer jag utmanar:
Syrran
Gubben
(sen känner jag inte fler som bloggar som jag känner privat direkt)

Inga kommentarer: