tisdag 28 april 2009

Böcker och piercingar

Har inte haft någon insperation att blogga den sista tiden, inte heller att läsa eller göra något annat kreativt. =0(

Men det känns som att det håller på att vända.

Fick en ny bok av min gubbe idag. =0) Neverwhere av Neil Gaiman. En av mina favoritböcker.
Jag ser så fram emot att läsa om den..

En småtråkig grej hände igår. =0( Jag var irriterad runtomkring min piercing, min labrett.
Kanske en minifinne eller någon förkylningblåsa, (tror nog mest på det sistnämnda)
Så jag tog ut den men hade jag tänkte sätta in den igen efter ett kort tag.
Men det hann jag inte. Hålet hade snabbt växt igen. Så nu har jag en piercing mindre. *snyft* Jag tänkte skaffa en ny för att ersätta den. ;0)

1 kommentar:

Victoria sa...

jättetråkigt som sagt :( Du får hitta på nån annan rolig piercing :)