fredag 3 februari 2012

Recension - Cirklen av Mats Strandberg och Sara Bergman Elfgren


Ett antal tjejer blir kallade till en magiskt plats efter att en på deras skola hittats död.

En bok som ska bli en trilogi som i stort sett endast fått positiv respons, så gissa om jag satte mig med boken med stor förväntan. (för jag kan ju erkänna att jag är svag för just denna gener, ungdomsmystik.) Men näää, den nådde inte ens halvvägs. Självklart läste jag färdig den. Men den gav mig inget. Den var ju inte originell någonstans. När jag läste färdig den så var det bara, jaha. Köpa nästa bok? knappast.


Besviken Badanka. =0(
Två utav fem badankor. (jag läste ju trotts allt ut den)

1 kommentar:

Ina sa...

Det är ju W.I.T.C.H boken påminner om. http://www.disney.se/Publishing/Witchmagazine/home.htm?strega=will