fredag 29 maj 2009

Gissa var jag sitter just nu,

he he

nu sitter jag på ett litet, enkelt men mysigt hotellrum vid nörrebro i köpenhamn. =0)

Idag så åkte vi till helsingör och åt en härlig lunch och därpå åkte vi som tänkt till Louisiana. =0)
Där såg vi en underbar utställning av Max Ernst.

Trötta i benen så åkte vi vidare in till köpenhamn och hoppade av vid min barndomsstation nörreport. Här hoppade vi alltid av när vi skulle besöka min älskade mormor Xenia. =0)

Inte lång ifrån var hon bodde så har vi vårt hotellrum =0) Så vi gick hit. När vi lämnat våra saker så gick vi ut på stan, tittade lite i lite affärer och gick runt och njöt.

Vi åt lite kvällsmat och fortsatte sedan vår promenad och tittade på gamla köpenhamn.

Nu sitter vi igen på hotellrummet och myser. Vi ska gå och lägga oss tidigt så vi orkar med en lång dag imorgon och titta på en massa saker. =0)

Åh måste bara berätta, har ett tag nu velat få tag på småflaskor med parfym. Det är ju lite svårt att få tag på. Men idag så hittade jag fem små flaskor med Escadaparfym. Min älsklingsparfym. Så det blidde en väldigt lycklig liten badanka. =0)

Inga kommentarer: