torsdag 7 maj 2009

Läsning och annat smått och gott.

Har nu ungefär läst halva Männen och flickorna.
Jag tycker mycket om boken,
'men för mig är det en långsam bok, dvs att man åtnjuter den i små bitar.

Jag försöker fundera ut vilken bok jag ska skicka i nästa bokpaket,'
jag har i alla fall köpt en godsak till den. =0)

Jag har ju det problemet att jag inte kan ge bort böcker jag har själv.
Det är mycket svårt, samtidigt vill man ju inte skicka en bok som man inte tycker om.
*suck* Nej det är inte lätt. =0( Men ack så roligt. =0)

Annars har det varit mycket jobb den senaste tiden,

Så det ska bli skönt att det snart är helg,
funderar på att åka till Malmö för en klädbytardag och sedan Ikea
Men kanske vi bara blir hemma och tar det lugnt. =0)

Och faktiskt är det inte många veckor innan det är semester. Åh så skönt.

3 kommentarer:

Victoria sa...

Hur går det med Hassel och Johanna förresten? :)
Nu är dom väl sambos? :)

Ina sa...

jo dom är sambos nu och det går riktigt bra. det är så kul att se dom tillsammans. =0)

Victoria sa...

Förstår det, vad härligt :D