onsdag 28 april 2010

Det Vårsköna bokbytet är avslutat. =0)

Jag har fått min påse med smått och gott idag och påsen jag skickat är framme.
(skönt så att den inte försvann med posten)

Först och främst måste jag väl säga att min hemliga bokvän, (som jag tror att jag avslöjat) är komplett tokig. =0) Vilket paket, och så mycket grejer... Jag får ju ångest. Själv tyckte jag inte att jag kunde trycka ner en enda grej till i det paketet jag skickade... Men det känns ju tomt i jämförelse. ;0)
Böcker, (förstås) choklad och nötter, (en mass) Pysselgrejer (wauw) och te (mums)

Så tack, tack, tack min underbara snälla brevvän... Och självklart vill jag fika med dig... =0)

Och nu kommer bildbevisen. =0)

Som sagt en välfylld påse.. Är du måntro tetrismästere?

Jag fick böckerna; Vågorna av Virginia Wolf som jag ska börja läsa imorgon. =0)
Och Völvans dotter av Saga Borg som jag länge velat läsa.
Du har rätt min hemliga Bokvän... Vi är nog väldigt lika. ;0)



Självklart fick jag den obligatoriska chokladen...
Lite av varje!
Gubben har redan frågat om han fick öppna Schweizernötet var jag svarade nej..
Hehe. Jag är en gryyyym Kvinna...


Nötter. Morgondagens gott till eftermiddagskaffe på jobb.
(medan jag läser boken ;0) )

Ett trevligt te som jag inte smakat.
Det kunde inte ha kommit mer rätt i tid.
Den senaste ten vi köpte smakade ganska tråkigt. =0)

Trevliga pysselblommor...
Det kan man aldrig ha för mycket av! =0)



Och ännu mer blommor. =0)


Limpenna!
Kan alltid användas...
Mer att limma med..


Lite trevligt papper..
Vilken papperspysslare behöver inte mer papper... *flin*

Så tack igen... Jag är så himla glad... =0) Detta kommer jag att leva för hela  veckan...


8 kommentarer:

Fia sa...

Så roligt att du gillade mitt paket!! Huuur kunde du gissa att det var jag? ;)

Ina sa...

ja det kunde väl inte ha något med att göra att det verkar som att du var den ända som oxå bor i skåne.. ;0)

Fia sa...

Naaj, jag är allt för genomskinlig för mitt eget bästa! :)

Ina sa...

Det ska bli spännande att se om personen jag skickat till kommer att gissa vem jag är.. Jag gav två ledtrådar.. Men inte i texten... *hehe*

Fia sa...

Jag har redan listat ut vem du gav ditt paket till... gissar jag rätt om en av ledtrådarna är ett visst grönt paket med ett visst namn på.. :)

Ina sa...

det är en av ledtrådarna.. ;0) Den andra är lite mer, hm uppenbar? *flin* *

Unknown sa...

Vilket toppenpaket du fick. Vad kul!

Ina sa...

ja visst är det Marita.. Jag har fortfarande inte kommit över den positiva choken. ;0)