onsdag 4 februari 2009

Hallgarderob

ett inlägg här ifrån en snörvlande och hostande badanka som trots allt hoppas att hon kan simma iväg till jobbet imorgon. (flyga går nog inte än, ;o) )

I alla fal så är där många som kommer in till min blogg ifrån google när dom söker på hallgarderob. Det tycker jag är kul. Även om jag själv inte har en särskilt pimpat hallgarderob. I alla fall inte om man inte räknar med min panduro wallie. Kolla gärna mitt gamla inlägg .

Själv kan jag ju inte göra så mycket åt den då den tillhör hyreslägenheten jag bor i.
Men om jag hade kunnat göra vad jag hade velat, vad skulle jag då göra...

Måla den kanske.. Tapetsera den. Sätta en spegel på den. (perfekt ställe att ha en spegel.)
Inget nytänkande tyvärr.
Ser dock framför mig att guldmåla sidorna på garderoben och tapetsera framsidan en svart tapet. =0) Hade i för sig kanske inte passat så jäkla bra i min hall. Men drömma går ju.

Diverse lådor behöver jag nog för min lilla hallgarderob. För att gömma undan allt skit.

Hallgarderobens hyllor är inte särskilda genomtänkta. Man kan faktiskt inte riktigt använda den till något. Sorgligt. Men med lite jobb så kanske jag kan komma på något till den...

Försöker googla efter lite inspiration till just hallgarderober. Och där är inget. Såå tråkigt.
Varför finns det inte det kan man ju fråga sig... *fluff*

Så kom gärna med tips.
Finns där perfekta lådor, en perfekt färg, perfekta bilder?
Något som gör dig glad när du kommer in i ditt hus eller lägenhet?

6 kommentarer:

Herr H sa...

"Ser dock framför mig att guldmåla sidorna på garderoben och tapetsera framsidan en svart tapet."

Nej, nej, nej... inte guld o svart... vi har ju pratat om grön-gredilina sidor och en förstoring av Venus som stiger ur havet på en snäcka... eller något... guld... folk kan ju tro att vi är rika...

^_^

Ina sa...

Saerimner;
*flin* och vem är det som är byxorna på i vår familj lilla gubben? ;0)

Victoria sa...

Haha, svart och guld lät lyxigt och fint.. men ja, det finns mycket fint man kan göra med en garderob :D

Hoppas du blir helt frisk snart, hittils har jag klarat mig från förkylning iaf :)

Fn bloggdesign förresten! :D

Ina sa...

Vickan,
jo jag såg en guld och svart garderob när jag googlade ordet hallgarderob på google. ;0) Men som sagt det hade nog inte passat sig i vår hall.

Jag hoppas oxå att jag snart blir frisk.. blää för att vara sjuk.

jennys hus sa...

har ingen hallgarderob men skulle verkligen behöva en. Alltid bra att kunna stuva undan skor & jackor m.m
Krya på dig.
Kram/jenny

Ina sa...

Tack Jenny! =0)