måndag 23 februari 2009

Pocketbyte mini


Nu drar snart pocketbyte mini igång. Åhh så spännande.

För ett tag sedan så bestämde jag mig för att recensera alla de böcker jag läser.
Så blev det ju inte. ;0) Latheten länge leve.

Men vad läser jag för böcker då... (info för min hemliga vän och alla andra intresserade)
Jag är ALLTätare. Men mina snyttefiltar är The Wheel of time av Robert Jordan och alla böcker av Margit Sandemo. (jag är en stolt tantsnuskläsare! =0) Dvs bara sandemo, inte typ harlequin, förresten om man tänker efter så är The Wheel om time nog ännu mer tantsnusk än harlequin ;0))

Annars gillar jag verklighetsbaserade böcker att böla till.
Vissa deckare slinker även ner.
Fantasy tycker jag om.
En riktigt bra spökbok eller annat ockult älskar jag.
Virginia Wolf är jag förstås svag för. Kan läsa Orlando hur många gånger som helst.

Bilden på min bokhylla visar också min närmast schizofrena förhållande till böcker, jag har allt ifrån tecknade serier, manga till tunga böcker... (nemi- affischen kanske avslöjar lite)
I alla fall så har jag kärlek till böcker.

ps fler böcker finns i en annan bokhylla ;0)

Inga kommentarer: