fredag 27 februari 2009

sicken vecka

Åh så underbart att det är fredag,
sitter här i soffan med benen uppe på bordet och vilar lite innan gubben kommer hem.

Där har varit något nästan varje dag den här veckan så man känner sig lite utmattat. ;o)as
(bla diverse möten etc)

Min egen dator har inte riktigt kommit igång än. Där har väl inte riktigt varit ork till det dom senaste dagarna. Men jag väntar.

Idag har det varit ett sådant underbart vårväder. Riktigt soligt och varmt.
Är det våren som är på gång? Jag har sett vintergäck och snödroppar blommande och påskliljorna är på väg....

Nästa vecka har jag ledigt på tisdag, Hassel Trassel ska vacineras och kastreras. ;o) Kanske slutar han sätta på katterna, kanske inte. Och senare på eftermiddagen så ska jag på mitt första akupunktur behandling. Mycket spännande. Förhoppningsvis så kan det ta all huvudvärk och migrän jag har.

Badankan
Over and Out

1 kommentar:

Victoria sa...

Oj oj, är han på katterna? haha, stackarna. :)
Ja, kastrering är kanske bra då :)