fredag 26 december 2008

JUL

Julen varer længe, koster mange penge.

Det har varit en underbar jul.
Vi åkte iväg till mina föräldrar julaftonsdag och träffade dom + min syster och hennes kille.
Maten var som vanligt underbar, älskar dansk julmat! Syrrans pojkvän fick mandlen i år. Att det kanske inte gick riktigt rätt till är där ju ingen som behöver prata om eller Lollo? ;0)

Det var underbart roligt under julklapsutdelningen, min syster så som den minsta fick hämta julklapparna under julgranen i år. ;0)

Julklapparna var en salig blandning ifrån skämtsamma julklappar till det mest perfekta man kan tänka sig.

Alla hade grova skämt på lager och det talades om kondomer, dildos och liknande. (fast där var ju ingen som fick något sådant, men vem vet kanske nästa år någon får en clone a willie)
((ok, om inte mattpiskaren min syster fick till att uppfostra sin pojkvän räknas såsom ovanstående sååå))

Själv fick jag
  • en kamera, =0)
  • fotbad ala lyx
  • digital minifotoram
  • en min vänner bok för vuxna
  • presentkort till Ikea att dela med gubben
Gubben fick en bakmaskin och keramikgrejer ifrån mig. Foto tages sedan.

God Jul

Inga kommentarer: