måndag 15 december 2008

mera filosofiska tankar ifrån sängen

sitter här med världens mensvärk, jag har nog inte haft så här ont på flera år, (och alla är förstås jätteintresserade av att höra om mina månadsbesvär. ;0) )

Då har veckan åter börjat, så vad har jag gjort idag, jo jag har jobbat. *ler* Inget roligt har hänt idag egentligen. ;0)

Ligger nu i sängen och myser med en hassel och en dator...
Hade gärna velat ha godis eller något annat gott. Men det hade kanske inte varit så bra. Inget godis på vardagar... (kanske bara vid pms. ;0) )

Gubben sitter och spelar sitt "jäkla" krigsspel. *ler* så han bryr sig inte aaaaalllllsss om att jag mår dåligt. *räcker tungan åt honom*

På onsdag så ska jag på årets första jullunch och på torsdag den andra. Om det blir julmat i helgen kan jag inte svara på, kanske skulle gubben tycka det var gott.
Sen kommer jag nog att bli ganska trött på det.
Nu ljuger jag förresten, jag har redan ätit en jullandgång. Den var faktiskt riktigt god.

*och jag bablar lite mera*

Klockan är bara 8 och jag tror att jag skulle kunna gå och lägga mig nu, men visst jag sov dåligt förra natten. (mer "intressant" information om er badanka)
Men jag antar att jag kommer att läsa lite först, (läser just nu The shadow rising av Robert Jordan)

Sedan får jag rycka upp mig och börja skriva lite mer intressanta blogginlägg...

Sov gott och dröm sött.

3 kommentarer:

Victoria sa...

Äter inte du heller godis på vardagarna?

Nu är det över 3½ mån sen jag började leva så, och jag mår bättre i hela kroppen.. oerhört stor skillnad :)

Men säg åt din gube att gosa lite med dig istället för att spela krigsspel ;D

Ina sa...

nej det är mycket sällan vi gör det på vardagar, verken godis, läsk eller dyligt, men någon gång händer det att vi syndar. Det är godare när man inte äter godis så ofta. ;0)

Victoria sa...

JO, det är det verkligen. :)
Det smakar bättre när man får äta. men oftast vill man inte ens ha lika mycket som innan.. :)