lördag 13 december 2008

lite allmänt skitsnack

det har varit dåligt med blogginlägg den senaste tiden.
Varför vet jag inte riktigt då jag faktiskt är piggare än på länge.
Jag vet inte om det beror på att jag börjat käka extra bvitaminer och järn.. Kanske kanske.

Så vad har hänt den senaste tiden, Hassel har upptäckt roliga saker man kan göra med katterna.. *censur*

Shade, en av katterna slickade mig i armhålan mitt i natten...
Snacka om att man vaknande med en chock ;0)

Annars händer det inte så mycket, förutom pysslandet med julklappar,
men det kan man ju inte skriva så mycket om. Tänk om någon läser. ;0)

4 kommentarer:

Victoria sa...

Du pysslar du :)

Jag har dåligt samvete då det känns som om jag inte hunnit nåt eller försummat hela julstöket..

Ska skriva julkort idag.. jag som brukar ha det som högsta prioritet liksom... :/

Jag tänkte höra förresten.. vet du hur man loggade in på Live feedjit?

Jag har ju gjort det förut och tagit bort kommentarer och redigerat, men nu hittar jag ingenstans att logga in..

Jag tänkte ta bort den, då tydligen bloggen publiceras på deras sida, och min blogg ska vara lite halvanonym.. så jag vill inte det..

Men nu hittar jag inte var jag tar bort mig från sidan. OM jag bara tar bort själva widgeten kanske jag är kvar ändå.. vet inte..

Ina sa...

Så mycket pysslar jag inte, jag borde pyssla mycket mer. Jag som oxå hade tänkt att ha med en hemmagjort julklapp imorgon till städerskan där jag städar just nu. Kanske får hon en på torsdag. (jullunchen på jobbet)

Julkort brukar oxå vara hög prioritet här, men jag gjorde alla i tid. Men fick först skickat dom i torsdag. Lite sent enligt mig. ;0) Jag vill skicka så tidigt som möjligt så att folk har en möjlighet att skicka tillbaka.
=0)

Jag minns inte hur man loggar in på Feedjit. Har du lyckats att fixa det?

Nu måste jag gå och städa lite. Sedan förhoppningsvis pyssla lite. (men jag räknar inte med det. ;0) )

Victoria sa...

Ja, jag vet inte, jag tog bort den där feedjitgrejen från sidan bara.. jag vet inte.. kanske jag inte ställt att den ska stå på sundsvall, den kanske känner av det ändå..

Jaja, ja, jag måste posta julkort imorgon.. men har inte ens skrivit dom än.. Tisdag är ju sista dagen.. Jag har inte tid med nåt i år känns det som.

Känner mig hemsk, men du köper/gör väl inte julklappar till mig?

Jag vet inte, tror ärligt talat inte jag får iväg nåt innan jul här, jag vet knappt var jag har nånting..

Känner liksom att när jag ärpå plats på nya stället så kan jag ta itu med att skicka saker, men just nu vet jag inte var jag har mig själv ens.. känns lite så.. :(

Känns så hopplöst eller så..

Vill ge presenter till alla mina vänner men hinner knappt med nånting nu.. känns och låter egoistiskt.. men jag hoppas du kan ta emot en gåva lite senare i januari om inte annat?

Kram!

Ina sa...

jag har tänkt på att göra eller köpa något till dig, men helt ärligt har jag inte tagit mig i kragen än.. Kanske var det bra.. Jag tänkte faktiskt lite på din flytt. Men ska vi säga att vi kan köpa/göra något litet längre fram när ni har flyttat och saker och ting börjar att lugna ner sig? Man behöver ju faktiskt inte ha julen för att ge varandra presenter. ;0)