måndag 5 januari 2009

*gäässsp*

idag har jag jobbat. ja, *tänker*, det är ungefär det jag gjort. ;0)
sen när jag kom hem så slösurfade jag, och så slösurfade jag lite till.
Hm kan det vara att jag har pms? Näää.

Och vad gjorde jag igår då? Ingenting. I alla fall nästan ingenting.. he he
Men ibland behövs det.

Nu så ska jag hjälpa gubben med att laga lite mat, (det eller städa, vi får se, ;0) )

Men imorgon är det en ledig dag. Då kanske man orkar hitta på något.
Vi fundera på att åka inom Ikea,
vi är lite sugna på det här soffbordet.
Men vi får se, det kanske blir ett helt annat när vi kommer ditt.
Kanske till och med ett vi orkar att bära. ;0)

En liten bild på Hassel o Greebo

Nu är det ju så att Hassel har lite hm ohälsosamma intressen för katterna. Han kan helt enkelt inte låta dom vara... Men ja det är ju inte lätt att vara kanin...

2 kommentarer:

jennys hus sa...

haha, vilken rolig bild:-) Det brukar ju annars vara tvärtom.
Vad kul med en ikeatripp...själv önskar jag att vi hade lite närmare dit än vad vi har.

Tack för din fina kommentar inne hos mig, det värmde verkligen:-)
Kram/jenny

Ina sa...

inte här. ;0) Hassel vår kanin jagar katterna, sätter på dom. (har en liten video med det som jag är sugen på att sätta upp. *ler* men katterna behandlar honom som en jobbig lillebror..