lördag 31 januari 2009

impulsköp

Den senaste tiden har jag haft mussug.. Alltså sug efter möss, djuret, inget annat. Inga snuskiga fantasier här tack. ;0) Fy skäms...

Så jag har samlat lite grejer. (två grejer en toalet och ett rör)

Så igår när vi var i djuraffären och skulle köpa kattmat och tittade vi lite på burar för skoj skul.

Vi har ju smådjursburar så jag tyckte inte det behövdes.

Men gubben har ju känt av mitt sug den senaste tiden och han sa ska vi ha möss så ska vi ha en ordentlig bur så dom har ordentligt med plats.
Det resonomanget kunde jag ju inte protestera emot.

Så hem med hos kom tre möss, en svart Siuan, en brun Nynaeve och en silvrig Egwene.
Bilder kommer senare när jag vågar ta foton. =0)
Om ni trycker på länkarna kommer ni till info om personerna som dom är uppkallade efter.

Det är vad man kan kalla impulsköp...

2 kommentarer:

Victoria sa...

Nej, vad kul :D Jag har aldrig haft möss, men dom är söta :)
Finns så fina färger och teckningar :)

Ina sa...

visst gör dom.. det är så att man kan bli helt sjuk. ;0)