tisdag 6 januari 2009

Ikeafrosseri

Tre påsar fyllda med ikealäkerier.



Ett vackert tyg jag inte kunde stå för.. Men fråga mig inte vad jag ska ha det till. Tips tages emot tacksamt.


En större vit talrik, som ska användas till..


... Stearinljus.. Det kan bli jäkligt snyggt med lite dekerationssand etc.


Tags att sätta på jul och födelsedagspresenter.. Alltid bra att ha.


Vita små skålar. Ska användas till en middag som vi planerar.


Blå skålar av samma märke vi har alla andra tallrikar och dylikt i det här hushållet. Kul att ha något som matchar för en gång skull. ;o)


Rosenblad av tyg eller något..
Är oxå tänkt att användas till en viss middag..
Med ett visst tema. ;0)


Presentpåsar. Alltid bra att ha!


Överkast. Som vi har tänkt färga..


Gardinstångsknoppar... =0)


Lapptopkudde


Samma Lapptopkudde med min lilla älskling på...


Spotlightslampa...


Lakan


Åter en julstjärna. Köpte ju en i december som jag nog inte var riktigt nöjd med. Och så var det ju bara själva stjärnan. Men denna har allt den behöver. Upp ska den imorgon även om det är efter jul. ;0)


Minijulklappar att hänga i granen. Men kanske kommer jag att använda till att pryda julklappar med eller andra presenter. Dom skriker ju inte jul såå något kan jag nog hitta på till dom..


Julgranskulor. Dom kanske också blir julklapspynt. Vi får se nästa år.



Hjärtan, också egentligen till att pryda granen med. Men dom kan man ju använda till vad man vill och när man vill..


Julhjärtan som jag är så svag för. Köpte i december månad röda och vita sådana.


Diskhanddukar kan man aldrig ha för många av.


Glastalrikar. Hade också tänkts till en speciell middag. Köpte 8 stycken...

Dekorationssand


En skärbräda.
Gubben min kan aldrig få för många sådana.


Jättesnygga glasburkar som min mor beställt

2 kommentarer:

Victoria sa...

Oj, vad mycket fina och roliga saker! Dom vita små skålarna och blå skålarna har vi också därifrån :)

Ina sa...

tack.. =0) Billigt är bra eller hur..