lördag 3 januari 2009

lördag

var som sagt och åt i lunch i stan med gubben, mysigt, men ingen höjdare. ;0)
Vi åt på bellmans i lund. Maten blir tråkigare för varje år. Men den funkar...

Till efterrätt så tog vi en fastlagsbulle och kaffe på ramklints. Gott men kanske lite tråkig.
(eller så är det jag som är tråkig idag, vem vet!)

När vi satt där kom jag på den goooda idéen om att vi skulle storhandla lite.
Så vi tog bussen till affären och vad är det första jag gör när jag stiger ut bussen?
Jo jag halkar. Det är uppenbarligen halt ute.. Gubben blir livrädd för att jag skadar knäet igen och ja jag blir bara rädd. Men som tur e blev jag bara lite öm i knäet. Men gudar vad hade inte skett ifall jag skadat knäet igen...

Vi handlade precis så mycket som vi orkade att bära. (tur var väl det,)
Bland annat Lottie till Hassel. (låter lite vulgo)

Nu håller gubben på att göra kaffe till mig, så då får man väl göra lite istället för att bara sitta här. Man ska ju göra sig förtjänt av kaffe oxå. ;0)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Tur det gick bra med knäet.. hemskt när man halkar och benen far åt alla håll.. :(

Ina sa...

ja det är en jäkla tur. Lika lätt hade det kunnat gå galet..