tisdag 10 mars 2009

Har varit på akupunktur idag igen. Det var inte alls så hemskt idag. ;0) Nästa gång så ska jag få lite massage oxå... skönt.

Annars har jag ont överallt för stunden. Jättejobbigt.
Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk igen. Det har jag inte tid med.
Men mest ont har jag haft i mitt knä.
Blää dumma knä.

Läser annars just nu Bitterfittan av Maria Sveland.
Än så länge är den Ok. Vi får se. ;0)
Jag har läst lite recensioner om den och den har fått blandat kritik.

God Kväll

5 kommentarer:

Victoria sa...

Usch, hoppas värken går bort osv.. Jag hade lite känningar i mitt ben igår, eller ibland har jag väl det, det känns så stenhårt där nere vid benet liksom.. men det kanske bara är så nu.. jag vet inte.. :/

Går väl inte göra så mycket.. :/

Hoppas du slipper bli sjuk igen osv.. Kram!

Ina sa...

jag hoppas det med. Men det borde den. ;0) Nu har jag varit och tränat lite idag och det kändes bättre ett tag. Vi får se hur den känns imorgon. ''

Oroar mig lite för ditt ben. Jag vet ju vad som är fel på mitt, men det är värre att inte veta..

kram

Victoria sa...

Jo, fast samtidigt har ju alla sagt att det är muskelskador som tar tid att gå bort,om det ens gör det..
en på willys där jag jobbade hade muskelskador på ben eller nåt sånt, hon sa att man får vara glad om det går över.
Oftast får man dras med det.. jag har inte ont iaf, det känns mysko bara.. får väl kolla upp det igen om det blir riktigt konstigt.. :/

Victoria sa...

Jag hoppas ju mitt ben och ditt knä också blir bra iaf nån gång :)

Ina sa...

vi får hoppas det. ;0)