fredag 27 mars 2009

väska

Jag köpte en väska i september förra året som jag har fått mycket uppmärksamhet för.

Den ifrån det här inlägget http://badankansblog.blogspot.com/2008/09/dagens-inkp.html

Folk kommer fram till mig på gatan och tror att det är Malmös karta som finns på den, vilket i för sig coolt. =0) Och så pratar man lite om köpenhamn. Även folk på diverse stället som jag jobbar på kommenterar den.

Men roligast var när en granne kom fram till mig och sa att det var snygg väska medan han visade att han hade samma. ;0) Han är guide i köpenhamn så han kan ju inte ha en mer passande väska.

En liten sak kan föra folk samman och börja prata. Det är ganska kul faktiskt.

1 kommentar:

Victoria sa...

Kul att man börjar prata med folk om väskan osv! Men ja, väskan är verkligen cool :D