lördag 13 september 2008

dockskåp

satt och surfade lite allmänt på minatyrer och så fann jag dockskåpet!

Dockskåpet som jag hade som liten och var så stolt över.

Och nu vet jag vet det heter.

Ett lisa of denmark dockskåp

Jag är helt rörd..

Jag tro att detta dockskåp är något äldre än mitt.

Jag älskade verkligen det dockskåpet och fortsatte att älska den även om jag blev för gammal för att leka med det.

Det sattes upp på loftet för att bli så fuktskadad att det inte kunde reperaras.

Så tyvärr fick vi slänga det. *gråter*

Jag har visserligen fått ett nytt dockskåp.
Men det är ju inte det samma.

Kommer så väl ihåg att vi var på väla och jag skulle få lov att välja en födelsedagspresent.
Jag såg dockskåpet uppe på en hylla och jag visste att det ville jag ha.
Jag kan inte ens föreställa mig hur dyrt det säkert var.

Tror att jag lekte många timmar med det dockskåpet.

Så är där någon som vet mera om detta dockskåp så skicka gärna infon på till carinaj @ yahoo . com

Inga kommentarer: