fredag 19 september 2008

småsnörvlig

Fortfarande småsnörlig. Men mår mycket, mycket bättre nu. Så jag kan börja jobba på måndag. =0) Det är så hemskt tråkigt att vara sjuk. Man orkar inget, man vill inget och man kan inte riktigt komma ut förutom att gå till närmsta affär.

Nu håller dom på i vardagsrummet igen, jag tror att dom har börjat tapetsera. Det låter som det. Jag är så fruktansvärt blyg. (eller rättare sagt jag har problem med den sociala grejen ibland) så jag vågar inte kika ut. ;0) Vill vilket fall som helst inte störa. Det är nog jobbigt nog för dom att veta att jag är här vilket fall som helst. (även om det kanske är skönt att veta att dom kan fråga ifall det är något)

Så idag blir det surfande på datorn fram tills ikväll. He he. Jag vågar ju inte ens gå på dass. ;0)

Men vilket superväder det verkar vara idag. (säkert kallt, men)

Gubben min ska framkalla en del bilder som jag tagit. Jag fixade till dom lite i fireworks så dom såg gamla ut. Tänkte ha dom uppe på våra nytapetserade väggar.

Inga kommentarer: