tisdag 23 september 2008

*gääässsppp*

sitter här och har i princip ont i varje del av min kropp. I princip så längtar jag bara efter ett varmt bad. Fick massage på jobbet idag. Men jag märker att jag hade behövt mer massage. Jag har dock ett presentkort på massage och hudvård som jag bara ska ta och beställa tid till. Men det är jäkla svårt att få tummarna ur ett visst ställe och ringa. Jag menar hur svårt kan det vara egentligen?Ehh jo nu är det liiite svårare då jag inte har pengar på kortet. (jag är en envis jäkel som bara vill ladda telefonen en gång i månaden och då precis efter lönen så det blir ungefär samma tid varje månad. ;0) ) och att gå in på kontoret och ringa därifrån är ju ännu svårare. På tal om sånt, jag måste boka tid till sjukgymnasten.. Hm.. Damn. (hur stavas det egentligen?)

Nää nu ska jag in och bada... Mums

Inga kommentarer: