lördag 2 augusti 2008

Åhlenshuset

Hittade via en annan blogg som jag inte längre minns vilken, Åhlenshuset.
Där kan man inreda "en lägenhet" i eget tycke med deras egna produkter.

Dock kan man än så länge bara inreda sovrummet och vardagsrummet. Men jag ser fram emot att kunna inreda resten av "lägenheten".

Jag gillar idén och jag har sett liknande på olika platser på nätet. (kan det varit Ikea bland annat?) Men än så länge är denna den bästa jag har sett.

Och så känns det lite som när man inreder ett dockskåp. *ler*

Man kan här verkligen få inspiration hur man kan inreda diverse rum med deras produkter. Kanske får dom inte så mycket ut av det ekonomiskt. Men det är en snygg extra detalj som Åhlens hemsida erbjuder.

Kanske är det Åhlens baktanke att när man designat ett rum med några av deras produkter via denna hemsida att man då när man känner igen den i affären lättare kommer att köpa den.

Åhlens hemsida ser man inte bara produkten, men produkten i sammanhang med både ett rum med även med diverse andra produkter.

Här är mitt vardagsrum!


Och mitt sovrum:
Nu ser Gubben och mitt hem långt ifrån så stillrent och enkelt som dessa rummen. Jag tror att jag inte någon längre tid hade kunnat ha det så då vi har alldeles för mycket saker som vi långsamt med säkert får städat ut. Men visst drömmer man ibland om ett hem som inte alls har så mycket saker som måste städas och sorteras hela tiden. Men vad är en bal på slottet. ;0)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Vad kul, måste kolla in den sidan :D

Ina sa...

ja den är faktiskt lite rolig. =0)