lördag 2 augusti 2008

Lördag till Lördag

Forsättning på lördagen.


Därefter så gick vi åter in i Folkets park, och jag och gubben var tvungna att åka pariserhjulet. =0) Denna gång hade jag mycket pirr i magen och var nära på att inte åka med. Men det gick bra.

Förutom då att min hatt trillade av och satte sig fast på en av de andra korgarna.


Men som tur e så fick jag tillbaka den. =0)

Högt upp var pariserhjulet. Inte konstigt att man mådde sådär. ;0)

Efter det gick vi runt lite och sedan åkte vi hem.

Mitt knä gjorde ont och jag var väldigt trött.

Söndag slappade vi bara.

Måndag så jobbade jag halvdag. Underbart skönt, men gissade vem som somnade när hon kom hem? *visslar lite grann*

Tisdagen fick jag nya hål i öronen och så tränade vi på kvällen.


Jag hade hål i öronen sedan innan, men då de blev svullna och varade lite varje gång jag hade örhängen i + att det kändes som att jag hade en kula i hålen så bestämde jag mig i samråd med "min piercare" Poul på Föreningsgatan att jag lika bra kunde ta nya hål och denna gång på riktigt. Hål med Pistol är aldrig bra. Orsaken till att jag har plast i öronen nu är att jag ska till magnetröntgen på måndag. Och då får man inte ha metall på sig. (hm jag undrar om jag har några byxor utan metall?)

Onsdag så var jag på sminkkväll med tjejerna.. =0) Köpte alldeles för mycket.

Torsdag så skulle jag städa hemma men somnade igen.

Fredag orkade jag inget.

Och idag är det SEMESTER! =0)

Idag har jag städat och odjurens burar, städat toaletten och surfat.
Imorse tog vi det lugnt och myste.

Snart ska vi iväg och handla. Sen ska vi städa mera.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Coola ringar iaf :)

Ina sa...

tack. =0) Nu är jag faktiskt ganska nöjd med dom. Dom är väldigt sommriga. Men när jag såg dom först var jag väldigt skeptisk. =0)