söndag 3 augusti 2008

Mer om lördagen

Efter att vi handlat helgens mat så var det mer städning som gällde. Skönt att få undan en massor skit. Annars satt jag alldeles för mycket framför datorn igår. Lite jobbigt egentligen, där är ju bara så mycket man är intresserad av.

På kvällen så åt vi tacos. Vi var trötta på tacos ett tag, men nu är det gott igen. Egentligen borde vi bara lära oss att variera det.

På kvällen så höll jag faktiskt på att göra lite smycket. Det är mycket länge sedan jag pysslat med sådant.

Jag hade tyvärr inga pärlor som passade så jag får väl titta lite omkring nästa gång efter pärlor med stora hål. Gärna gröna. =0) Annars kommer det att bli ett jäkligt snyggt smycke. *he he*

Vi gick och la oss ganska sent för att vara oss. Vi har inte gått och lagt oss så sent på väldigt länge. Men det lär väl bli det nu när vi har semester. *skönt*

Idag är det mer städning som gäller.
Och mys. =0)

Inga kommentarer: