söndag 10 augusti 2008

Pyssel


Som jag kanske berätta förr så målar jag lite grann då och då. Bara för att jag tycker att det är kul. Men nu den senaste målningen ville inte bli färdig. Alltså det här slottet Jag är allt annat än nöjd. Inget blev bra. Det jag är minst nöjd med är proportionerna och dörren. Funderade på att göra om dörren. Men nu har jag inte alls gjort något på den på länge så nu får det vara.

Jag har även gjort ett kort. Detta kortet är till en av mina vänners baby som föddes för några veckor sedan. (ok lite mer än en månad) Snart är det hans namngivelsefest och så var jag ju tvungen att göra ett kort. Själva kortstammen är ljusgrönt. På kortet är där ett papper var där står baby på lite olika sätt. Den blåa rammen, nallen och säkerhetsnålen är "klistermärken" jag fått av gubben för lääänge sedan. Där är två band på sidan, vit och guld. Är ganska nöjd med det här kortet faktiskt. =0)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Tavlan var ju cool, jag kan inte alls med färger och så, kan bara med blyerts och kulspets, men färger tycker jag är kluriga att få fint :)

Kortet var så bedårande sött :D

Ina sa...

Tack! =0)
Jag kan absolut inte med diverse pennor.. så jag fuskar med oljefärger istället. =0)