måndag 6 oktober 2008

Höst


Jepp det är mig liggandes i löven.
Det är vad jag gör på jobbet. ;0)
Fotot är tagit hösten 2007 av en jobbkompis.

Alla som känner mig vet att hösten är min sämsta tid. Visst jag älskar hösten. Men jag blir så trött. Jag slutar att vara social, jag slutar att vara kreativ och jag slutar att vara mig själv. Så jag vet med mig själv att jag kommer inte att blogga lika mycket. Och när jag väl kommer att blogga kommer det säkert att vara en hel del fotobloggande. ;0) Jag lovar här med att jag ska försöka att vara social och vara kreativ.. Men jag kan inte lova något. ;0)

5 kommentarer:

Victoria sa...

Hösten är ju sådär tyvärr.. fast mysig ibland, men jo, man blir trött och lite sliten och less på nåt sätt..

Men ja, vi känner oss nog bättre snart :)
Vi får rycka upp oss :)
KRAM!

Victoria sa...

Hehe, alltså, ibland är jag från Nässjö och ibland från Örebro på den Feedjit trafikgrejen :D
Det stämmer knappt på min egen heller..

Jag vet varken ut eller in ibland :D
Men ibland funkar den bra :)

Ina sa...

Vi får göra det =0) Vad jag stör mig på den Feedjit grejen är att den oxå räknar en själv... Så när man ska fixa något på bloggen så ser det ut som att man ärinne på sin blogg jättemycket. ;0) Petites egentligen..

Victoria sa...

Jo, fast det går att klicka "ignore me" men efter några dagar (kanske om man tömmer cache eller cookies, vet ej) ¨så räknar den med en igen och så får man klicka ignore igen.. men jag vet inte..

För ibland tror jag den räknar mig, men jag är inte säker..

Ina sa...

Åh tack. *fixade det med det samma* Ibland läser man visst inte allt så nogrant som man borde. =0)