tisdag 21 oktober 2008

Trött

Är så hösttrött nu att det börjar bli jobbigt, kanske är det hösttrötthet kombinerat med PMS. Jag vill bara ligga och sova i en vecka. Undrar om det hade hjälpt, antagligen inte.

Jag hade långhelg, men där var så mycket att göra och så lite tid att man inte känner sig mindre utvilad för det.

Fick massage på jobbet idag, underbart skönt. Men efteråt så hade man lika ont i ryggen igen. Jag tror att jag behöver mera massage än så. Men man är snål och lat. Så man beställer inte tid till massage även om det säkert hade gjort en friskare och gladare. Vet bland annat att jag inte får lika mycket migrän när jag får massage. Men tiden räcker inte riktigt till alltid. Där är ju så mycket annat man vill.

Sitter nu här och väntar på gubben, han är seeeen. Egentligen slutar han fyra men nu är klockan fem i halv sju. Strange. Men dom har möte. jag hoppas för hans skull att dom kan dra av det på flexen.

Nää nu får jag väl göra något.. Kanske. Städa, börja med maten (svårt när jag inte vet när gubben kommer hem), gosa en kanin eller katt eller något helt annat...

Inga kommentarer: