tisdag 21 oktober 2008

Skor på Skopunkten

Tittar lite på skor på skopunkten, jag gillar dom här


Hög Stövel från Skopunkten.com


Jag har ju inte så mycket att välja på nu när jag inte kan gå i klack, inte ens den minsta klack klara mitt knä av. Det gör så jäkla ont efter bara några timmar. Och jag som nästan bara har skor med klack.

Dom här såg mysiga ut

Känga från Skopunkten.com


Men dom här har nog en för hög klack,

Stövlett från Skopunkten.com


Det är så störigt. Man vill ju vara fin nu i vintermörkret. ;0)

Det är lön på måndag, då får vi se vad det blir.

3 kommentarer:

Victoria sa...

Dom såg mysiga ut, hoppas du kan ha nån av dom.. många har klack nu, så tråkigt med ditt knä.. jag ska höra mig för om mitt ben igen jag också men kommer sig inte för.. jag har bokat tid till vår katthona som ska steriliseras eller ja, allt ska ju bort så jag brukar sägas kastreras..

Men så då blir det gjort iaf, så slipper hon piller..

sen ska vovvarna ha tid för vaccinering också, jag tänker ju mer på dom än mig :)

Men man blir ju lite smått oroad gällande mitt ben också, så jag ska kolla upp det också snart..

Ina sa...

Ja vi får väl se vilka skor det blir, men skor måste jag ha...

Det heter kastreras när allt ska bort. Vissa tror att det heter kastreras på killarna och steriliserars på tjejerna. (då katter) ;0)

Här tänker vi ju oxå mer på djuren än oss själva ibland.
Men dom har ju inte heller valt att bo hos oss så dom ska ha det så bra som möjligt. ;0)

Victoria sa...

Ja, dom flesta veterinärer jag träffat på säger kastrering av alla, båda könen, då det är det korrekta..
jag menar sterilisering så kapas ju bara äggledarna liksom.. det är ju inte det som görs egentligen..

Men vissa veterinärer vill inte förknippa kastrering med nåt kvinnligt utan manligt, på handjur, men egentligen är det inte så ju.. :)

Tar dom bort allt på mig som exempel så blir jag ju kastrerad.. så är det ju :)

Ja, hoppas du hittar några mysiga skor som är sköna att gå i.. :)