tisdag 7 oktober 2008

Inredning eller pyssel

För ett tag sedan gjorde jag den här klockan. Jag hade köpt en billig Ikea klocka som jag piffade upp med lite guldfärg och lite scrappapper.. Enkelt men bra!




Här är en ganska kass bild på tre tavlor jag hade ifrån Ikea med några meningslösa bilder. Jag tog ut bilderna, målade ramarna guld och så satte jag tapet ifrån fondväggen i ramarna med egna naturfoton.. Ja alla är naturfoton förutom en bild på mig och en bild på gubben. ;0) Jag tycker själv att det blev J_kla snyggt. =0) Och jag brukar vara väldigt självkritisk sååå.


Fick en solros av min gudson i helgen.. Jag älskar solrosor, det är en av mina favoritblommor. =0) Och det gula emot den blåa vasen är såå fint. =0)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Så tuff ikeaklockan blev och det andra var också fint :)

Hm, nu ikväll var jag från Mölnlycke på feedjit :)

Ina sa...

Tack. =0)