lördag 14 juni 2008

Dagens mission

Får storbesök idag,
mina föräldrar kommer och kanske min syster och hennes nya pojkvän.

Så vad ska göras till det
  • Bordet i vardagsrummet ska städas (mitt stök, mitt jobb) fixat
  • akvariet ska städas (gubbens jobb) fixat
  • golvet ska dammsugas och tvättas (gubbens, kan inte även om jag vill för knäet)
    ((golvtvätt får ske imorgon))
  • Köket ska fixas
  • Råttorna ska städas (mitt jobb) fixat
  • Handlas
  • nya lakan till sängen (tar det ikväll)
  • dammas
  • Städa grovköket fixat
  • tömma skräp
Så det är bara att börja
Dom kommer tre och där är mindre än fem timmar tills dess. ;0)
Hinner vi? *ler*

Skulle ju ta och fota ankor igår,
men det blev aldrig av.
Jag var ganska trött efter gårdagens stadsbesök,
men jag slapp att ta dom starka tabletterna vilket jag är ganska tacksam för.
Det räckte med två alvedon.
Nää nu ska jag sluta och beklaga mig,
vi får se hur länge jag klara av det.

Inga kommentarer: