måndag 16 juni 2008

Veckans Flylady

Veckan zon är i badrummet och ett extra rum.
Veckans missioner

Måndag: Toalettstolen ska grovstädas och så ska Gubben städa sitt skrivbord i datarummet i en kvart.

Tisdag: Sopkorgen på toaletten ska grovstädas. Och så är det en 27 Fling Boogie i datarummet.
Så vi ska slänga 14 grejer var. Ja jag vet att 27 delad med 2 är 13.5. Men det är bättre att ta i överkant. ;0)

Onsdag: Ska vi ta var sitt toalettskåp och var sin låda i garderoben. (jag har tagit min bit + lite till)

Torsdag: Skrubba badrumsvasken, glöm inte "hålet", bakom och under. Torka av garderobsdörrarna och annat som behövs i datarummet.

Fredag: En kvart på bokhyllan för oss båda. SLÄNG SLÄNG SLÄNG

Som ni märker så följer jag inte flylady slaviskt, jag kollar upp hennes sneak peak för veckan,
håller mig till den zoonen. Och så fundera jag på vad som behövs hemma hos oss.

Inga kommentarer: