fredag 13 juni 2008

Första inlägget

Hej,
jag vet inte egentligen vad jag vill med den här bloggen eller om den ens blir av något.
Just nu har jag bara så fruktansvärt tråkigt hela tiden då jag skadade knäet för några veckor sedan.

Jag har försökt komma i kontakt med en sjukgymnast,
men gissa vad sjukgymnaster tar semester på sommaren.
(visst tycker jag att sjukgymnaster ska ha semester, men något inom tycker att det är en konstig tid att ta det på sommaren, skadar inte folk sig som mest då?)

En annan orsak till att jag gör en blog just nu är att jag har en sådan behov av att skriva,
kanske borde jag skriva dagbok istället.. Men men. ;0)

Så när jag skrivit färdigt här så får jag väl gå och ta lite bilder av en av mina badankor.
Se om jag orkar dekorera bloggen med sånna bilder.

Annars är dagens planer att innan fyra så ska jag hoppa iväg till bussen och hoppas att jag inte faller omkull. (har ont idag, men vågar inte ta dom starkare tabletterna) Och träffa gubben inne i stan, vi hade tänkt äta ute idag. Tur att man har rikskuponger.

Sen när vi är hemma ifrån det kommer jag säkert i vanlig ordning vara dödstrött, ha jätteont och gå och lägga mig innan nio. Men allt för att komma ut lite. ;0)

Ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

Victoria sa...

Vad cool blogg, kul tanke bakom och fin design, så sött med badankan längst upp :)

Så du samlar på badankor? :)

Kul om man får se din samling nu sen :)

Jag ska svara på ditt mail imorgon, ska sova nu :)

KRAM!

Ina sa...

Hej Vickan, tack för att du gillar min blogg, vet dock egentligen inte om jag riktigt har en tanke bakom.
Jepp jag samlar på badankor, jag köper en då och då, annars får jag en massa ifrån släkt och vänner. Jag får väl fota en anka om dagen eller nått sånt. ;0) KRAM

Victoria sa...

Okej, men ändå, ja, du får visa en badanka per dag eller så ;)

Söta var dom iaf :D