onsdag 25 juni 2008

Tapeter och Klas-Göran

*snyft* målaren kom och hämtade tapetboken igen igår då dom hade fått ett annat jobb som uppenbarligen var viktigare än vårt (läs mitt) vardagsrum. Jag som hade börjat drömma om en brun tapetserad fondväg och resten målat grönt. *suckar dramatiskt* Ja ja det får bli i augusti då. Det är ju inte så lång tid tills dess. Men det känns som lång tid.

Annars var det bara gos men kaninen igår som gällde. Han är så fruktansvärt söt. Dock har han inte fått något namn än, vi funderade på Carrot, (efter captain carrot från discworld) och fierro ifrån wicked. Gubben gillar definitivt inte namnet Klas-Göran som jag kallar honom. Jag förstår inte varför! =0)

Idag så har jag mest tagit det lugnt, knäet har bråkat lite.. Hoppas snart att det blir bättre. På eftermiddagen gick jag och tränade. Åh så skönt det var. Och jag fick bastat på första gången på länge. (i alla fall en månad) Man känner sig så ren efter en bastu. Men jag fick lite klaustrofobi där inne. Jag började fundera på vad som skulle hända ifall jag inte kunde få upp dörren när jag skulle ut. ;0) Men det gick bra. *flin*

Så som sagt, det har varit en lugn dag.
Nu sitter jag här och skriver lite och snackar med syrran via msn. Borde väl gå och börja varva ner lite så att man kan somna ikväll. Men än så länge känner jag inte riktigt för det. *ler*

Inga kommentarer: