tisdag 24 juni 2008

Små terrorister och tapeter

Jag var hos sjykgymnasten igen igår, men tyvärr så var jag där en timme för tidigt Det var så pinsamt. Men det gick bra ändå. *suck*

Det var dom vanliga övningar som gällde plus en extra. Så idag har jag ont i knäet. =0( Det är inte bra. Eller rättare sagt har jag ont längre än 24 timmar efter träningen så är det definitivt inte bra.

Sen efter träningen så gjorde jag inte så mycket, mest lullade runt här hemma. Men när gubben kom hem så var det dags att börja förbereda buren till Lillkillen, som inte har något namn än så har ni några tips så är det bara att hojta.

Men en sorglig sak hände igår som jag redan har skrivit om, Råttan Spike dog igår. Det var ingen överraskning då han var gammal och skruttig. Men det är alltid sorgligt.

Idag var det att stiga upp tidigt då jag skulle följa med gubben på jobbet. ;0) Jag har verkligen ingen morgonmänniska som jag nog för har berätta, men jag kom upp i alla fall.

På gubbens jobb fick jag nu se Lillkillen för första gången på riktigt, åhh så gullig han var/är. Flera av gubbens arbetskamrater blev nog också lite sugna. Men han är miiiiin. ;0) En liten ullig gullig kanin som kommer att växa upp och bli en liten terrorist *flin* Jag kan se buset i hans ögon redan.

Väl hemma så tittade jag i brevlådan av ren reflex även om jag visste att posten inte kommit än, och vad hittar jag där. Jo en bok med tapetprover. Wauw tänkte jag nån som läst min blogg och sett att jag gillar sånna till pyssel. Det tog väl en sekund innan jag fattade att LKF hade lämnat boken så att vi kunde välja tapeter. *suck* En kort glädje. *flin*

Här är tapeterna vi kan välja mellan www.borastapeter.se kollektionen Borosan 07/08 . Jag lutar åt det mörkare hållet, men uppenbarligen gillar inte LKF det så de mörkaste får man bara använda som fondväggar. *mutter* Ja vi får se vad gubben tycker när han kommer hem. Dvs om jag kan dra honom ifrån lillkillen. ;0) Men åh så härligt det kommer att bli med lite nya tapeter. =0)

Inga kommentarer: