måndag 21 juli 2008

Fredag till Måndag

I fredags var jag på begravningen. En sorglig händelse.

Lördagen tillbringade vi först hos mina föräldrar ett par timmar och sedan åkte vi hem.
Knäet värkte och hade sig både lördagen och söndagen och jag sov mycket mer än vanligt.

Idag så var det första dagen som jag jobbade halvtiden. Så otroligt skönt det var. Att komma hem utvilat och inte ha särkilt ont i knäet. Wauw. Visst jag har känningar i knäet. Men det är Ok.

Fått besked idag att jag ska till magnetröntgen den fjärde augusti. Dvs att det är min första lediga dag. Skönt att få det överstökat. Men hur ska jag kunna ligga still i en timme??? Jag som knappt kan vara stilla i fem minuter. Men det löser sig nog.

På eftermiddagen idag har jag hjälpt syrran med utseende på sin blogg, det är kul och lärorikt att hjälpa andra.

3 kommentarer:

Victoria sa...

Ja, jag såg din syrras blogg - Icewolf visst?

Så söt den blev :)

Ina sa...

jepp det är icewolf, nu har jag gjort om bilden, får se om hon använder den bara. =0)

Victoria sa...

okej :)