torsdag 3 juli 2008

träning

Igår så var förkylningen igen så gott som borta. Så under dagen så städade jag, myste med djuren, bloggade ja det vanliga. Det gäller att njuta nu dom senaste dagarna innan jag ska börja jobba igen. Det känns verkligen jättekonstigt att börja jobba igen på måndag. Kommer jag att klara av det eller kommer det att bli för jobbigt? Kommer jag att få så ont att jag bara kan gå och lägga mig så fort jag kommer hem?

På eftermiddagen så skulle jag iväg och träna, men jag blev lite orolig när knäet krånglade på vägen. Igår gick jag fortfarande med en krycka även om jag borde slutat med det. (idag har jag börjat att gå helt utan, så skönt, men skrämmande)

Träningen gick bra, det var skönt att vara igång igen och så förde vi in lite nya övningar som jag fått ifrån sjukgymnasten.

Hemma igen så började jag med att lata mig lite framför datorn när Gubben gjorde köttbullesmet. När det fått vila lite så var det min uppgift att rulla dom. Enligt honom så är jag mycket bättre på det. Jag vet inte om det är sant, men jag vet i alla fall att gubben har blivit mycket duktigare på att göra köttbullar nu än han var innan.

Sedan var det kväll, tiden går så snabbt och man tycker inte att man hinner med att göra något.


Nu sitter jag på biblioteket i Lund och skriver på EEEń. Det är lite kul att ha den med ute på stan. Dom har gratis bredband här med det funkar inte såå bra. Det tog ett par gånger för att gå det till att funka, och jag antar att det kan gå ner igen när som helst. ;0) Så man får bara hoppas på det bästa.

2 kommentarer:

Persiljas Hus sa...

Gratis bredband-det var ett bra bibblo. Kanske vi också har förresten...?

Ina sa...

# persilja, Om inte så kanske det kommer snart! =0)