onsdag 23 juli 2008

tisdag och onsdag

Jobbade idag och igår halvtid. Igår när jag kom var jag slut och deppig, vet inte varför jag var deppig. Men jag misstänker att det kan vara pms, (kollar min cykel, nope inte riktigt dags än då var det andra orsaker)...

Jag gick och la mig ganska tidigt och önskade bara att sova.

Imorse var det lite bättre men inte riktigt bra. Men senare på dagen blev det mycket mycket bättre.

Jag fick ringa läkaren idag för att se hur det gick med min sjukskrivning. Lappen hade visst fastnat något ställe. Jag hoppas att det går bra och det löser sig på något sätt.

Ska iväg och träna idag, skulle gjort det igår, men som sagt så var jag inte alls på humör. Men idag mår jag mycket, mycket bättre. Så det ska bli skönt. Knäet mår alltid bättre efter träning.

Inga kommentarer: