onsdag 9 juli 2008

hos fabror doktor

Jag hade sovmorgon imorse, så himla skönt. Det blir jobbigt att stiga upp tidigt imorgon igen. Men vad ska man göra.

Lite över nio så var jag hos läkaren. Två minuter var jag nog där inne. Men han kom i alla fall fram till att jag skulle till magnetröntgen. Men att det nog kunde ta två månader.
Om jag inte kunde ta en tid som någon avbokat.
Men jag jobbar ju en bra bit ifrån sjukhuset, så vi får se.

För att spendera lite tid och för att jag aldrig set den så åkte jag in på zoocity eller vad den heter.
Jag var ganska imponerad. Fina burar, terarier och liknande för djuren som var där. Mycket bra tillbehör. Och förstås många fina djur att titta på.

Sen blev det jobb. Men även om jag bara jobbade en halv dag så hade jag ont i knäet och trött när det var tid att gå hem. Jag hoppas att knäet snart vänjer sig.

Så nu ligger jag och delar säng med en terrorist Alltså hassel. ;)

Inga kommentarer: