lördag 5 juli 2008

Fredag

jag s0v länge igår, jag vet inte om det var förkylningen eller vad. Men det var sista dagen jag var sjukskriven så. Eller var det för att jag var rejäl pmsig.
Jag var riktigt varm och snuvig också. Så det säkert en rejäl kombination av allt detta.

När jag väl kommit upp så chattade jag med syrran och surfade lite allmänt, det har blivit så lätt att fastna framför datorn den senaste tiden. Men nu blir det ju ändring på det.

Till lunch så provade jag på knäcke med annanas passion keso. Det var en god keso men ingen höjdare till knäcke. Kanske på någon form av knäckebröd.

På eftermiddagen ringde dom ifrån försäkringskassan, självklart hade jag gjort ett antal fel på lappen jag skickade in. Så det ska bli spännande att se när jag får se dom pengarna.

Sedan läste jag i boken Djävulen bär Prada. Har läst den förr, men ibland är det skönt att läsa om böcker.

Nu var jag riktigt pmsig. Allt var skit och helst av allt ville jag bara ligga i sängen och mysa. Men när Gubben kom hem så visste han precis vad han skulle göra så inom kort tid så hade jag ett stort glas iskaffe i min hand. mmm.. Snart var pmsen ett minne blott, ja i alla fall till nästa gång.

Men till sällskap så hade jag terroristen Hassel med mig. Det är ljuvligt att ha en kanin springades i sängen när man är på dåligt humör.

Sen för första gången på länge hade jag groomingtime.. Jag använde hårbortagningsmedel på benen, ansiktsmask och njöt allmänt.

Tiden går snabbt och på kvällen så packade vi för helgen och städade Hassels bur.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: